Vilken keeper tycker ni ska stå idag respektive fredag? Själv hoppas jag på Guden ikväll och Tex på fredag
Inlägg: 2476814
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Tex i bägge. Han måste börja matchas ordentligt om han ska vara etta i slutspelet.
+ 1