+ 3
Inlägg: 2477086
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Det är inte för intet som jag har Löven och har haft hela säsongen som favorit till Shl platsen.
Men Djurgården kommer bli att räkna med samt att Modo med JD tillbaka blir en utmanare.
Men Djurgården kommer bli att räkna med samt att Modo med JD tillbaka blir en utmanare.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Du vet att Löven orkade 15 skott mot MoDo över tre perioder sist då vi hade dubbelt så många skott och tre gånger så många chanser.
Det säger väldigt mycket hur extremt skickligt vi stängde ned dem. De hade ju knappt en enda målchans när vi stoppade dem
15 skott på en hel match för ett lag som mot normala lag skjuter 30+
Det säger väldigt mycket hur extremt skickligt vi stängde ned dem. De hade ju knappt en enda målchans när vi stoppade dem
15 skott på en hel match för ett lag som mot normala lag skjuter 30+
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: hur bra hade löven gått om Schilkey varit skadad lika länge som Josh? Vi har sparkapital där.
+ 2
Hatar att säga det, men jag är så sjukt jäkla imponerad av det lag Kenttä har byggt. Känns i dagsläget som en ostoppbar maskin, som dessutom har den överlägset bästa moralen och attityden av alla lag. Respekt!