Greenwolper: Skrattade till lite när endast två gubbar av typ 40 st på Allstar jublade när Löven gjorde mål. Jag jublade vid varje målrepris. "Umegård! ÅH! ÅH! ÅH!
Inlägg: 2477296
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Känns otroligt bra att vi har Umegård och Theo Jacobsson inför slutspel vid ev. Skador. Tillför bredd och lugn. Dessutom är ju Theo J en riktig målgörare.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hade nog sett att ligorna blev större än mindre..
18 SHL
16 HA
sen dom 2 sista lagen i SHL får gå med i slutspelet med HA för att försöka hålla sina platser kvar, eller så inför dom Kvalserien igen där 4 lag ifrån HA och 2 lag från SHL spelar om 2 platser.
och lite ändringar i tv pengarna.
18 SHL
16 HA
sen dom 2 sista lagen i SHL får gå med i slutspelet med HA för att försöka hålla sina platser kvar, eller så inför dom Kvalserien igen där 4 lag ifrån HA och 2 lag från SHL spelar om 2 platser.
och lite ändringar i tv pengarna.
+ 1