Starkt jobbat av modo att gå denna väg, sen att man ser några från löven är här och trollar lite, men det hör väl till. ni var bra på att göra det när vi var i HA med att filma till lite sen att eran super back Rahimi gillar att " tappa skäret " eller hur det lät under säsongen :)
+ 7