+ 3
Inlägg: 2483160
Svarskommentarer
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Robin Ztorken L: Mera konstruktiv kritik tack! Du
får Professor Sandlin att framstå som en ultra-fan, din smartness bländar alla
får Professor Sandlin att framstå som en ultra-fan, din smartness bländar alla
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Robin Ztorken L: Kan det vara tränartrojkan som det är fel på?
Ju fler kockar ju sämre soppa heter det ju.
Ju fler kockar ju sämre soppa heter det ju.
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Robin Ztorken L: Jag är på plats och jinxar, sorry brukar se ut såhär.
+ 1
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Vi måste göra en rejäl analys över spelsystemet efter säsongen. Som vi spelar nu bjuder vi på tok för mycket 2-1, 3-1. Klart som fan man släpper in 2,3,4 mål varje match. Inte fel på spelarna tror jag utan snarare spelsystemet som är för offensivt med 0 fokus på defensiven. Sen specialteams, framför allt PP, är ju under all kritik.
+ 1
Vi spelar inte som ett topplag direkt.
Det är en bedrövligt dålig insats vi står för.
Detta laget har verkligen fallit ihop som ett korthus.
Från ett agerande topplag till ett uruselt bottenlag.
Hur kan det bara bli så uruselt dåligt????