SKiLMY: PP är ju största mysteriet. Vad tusan har hänt? Eller är vi bara sönderlästa och har skitit i att vidareutveckla spelet? Har Karlin abdikerat?
Inlägg: 2483174
Svarskommentarer
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
grimiss: För dåligt tempo i pp. Blir inga öppningar eller bra möjligheter. Sedan har Bernhardt För första gången blött krut i bössan.
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
grimiss: Ganska lättläst när Näsen aldrig skjuter tyvärr. Var nog bara en tidsfråga
+ 2