Gavelo: Ja, en jävla moral, trots att vi skapar fler chanser i egen zon fortfarande. Nu tror jag på slutspel
Inlägg: 2483349
Svarskommentarer
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
puffe: Karlin verkar ha skällt ut laget inför 3:e och menat på att nu var det upp till var och en att rädda upp resultatet som vi ställt till med.
Starkt att laget visar moral i 3:e men svagt att sätta sig i 2 målsunderläge så tidigt, igen.
Vi kan verkligen inte hålla på att vara så svaga i egen zon och släppa upp motståndarna till 2 och 3-0 innan vi börjar spela hockey!
Hoppas på en uppdatering kring Ejk, det kanske är dag att damma av JD om Ejk blir borta ett tag.
Starkt att laget visar moral i 3:e men svagt att sätta sig i 2 målsunderläge så tidigt, igen.
Vi kan verkligen inte hålla på att vara så svaga i egen zon och släppa upp motståndarna till 2 och 3-0 innan vi börjar spela hockey!
Hoppas på en uppdatering kring Ejk, det kanske är dag att damma av JD om Ejk blir borta ett tag.
+ 2