Inlägg: 2483536
Svarskommentarer
Sv: Kristianstads IK - MoDo Hockey 2023-03-01
Gavelo: Gath gör det verkligen svårt att gilla honom. Jag älskar hans engagemang och man måste ge honom att han gör ett bra jobb med små resurser. Dessutom spelar laget en förvånansvärt rolig ishockey för att vara ett lag nära botten.
men, det ständiga gnällandet på domarna och gapigheten...
men, det ständiga gnällandet på domarna och gapigheten...
För övrigt hoppas jag Kristianstad åker ur i kvalet av 2 anledningar, dels är det långa resor till Skåne och sen har jag så svårt att gilla Gath