+ 1
Inlägg: 2483644
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Personligen gillar jag Brickley, visst än så länge har han ju inte levt upp till dom där 1.5miljoner eller vad det nu va som MoDo fick betala.
Men han har blivit bättre och bättre kan jag tycka.
Men han har blivit bättre och bättre kan jag tycka.
Han gör en del bra saker och är duktig på att skydda puck, men han är väldigt lättstressad och är extremt fumlig med pucken, sen är hans första pass allt som oftast slarviga och allmänt dåliga.
Efter 17 omgångar så kan man nog inte skylla på att man inte kommit in i spelsystemet längre.
4 ass och -5 på 17 matcher tycker jag speglar prestationen rätt bra.