{5647}: Hedqvist fick spela även när Luleå hade full trupp. Och han valde ju Luleås hockeygym, så inte konstigt att han stack innan han hade kunnat spela i vårt A-lag? Tycker oavsett att det suger att dessa sticker, för at de hade de mest sannolikt inte gjort om vi varit i SHL.
Inlägg: 2483932
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Vi vet inte hur stor talang hans siffror kan ju mkt väl motsvaras and Tobias Åhström. Han har fått några matcher som 13 forward det kan rätt många få.
Vi vet inte hur stor talang hans siffror kan ju mkt väl motsvaras and Tobias Åhström. Han har fått några matcher som 13 forward det kan rätt många få.
+ 2