Tarasov: Du kan ju seriöst inte jämföra honom med Tobias Åhström? Är snudd på dominant i J20.
Inlägg: 2484087
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Jo gör använde EP för det där kan man jämföra motsvarande poängproduktion. Sen spelar fler faktorer roll och Isaac har några intressanta år framför sig, ligger en bit efter Niederbach också
Jo gör använde EP för det där kan man jämföra motsvarande poängproduktion. Sen spelar fler faktorer roll och Isaac har några intressanta år framför sig, ligger en bit efter Niederbach också
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Precis som Tobias Åhström då? Var ju en av de mest poängstarka spelarna i hela Sverige när han lirade J20.
+ 1