+ 2
Inlägg: 2484355
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Tycker som du där också. Om Lucas Pettersson och Gästrin fortsätter att leverera på den nivån de gör nu i J20/J18 och får ännu fler landslagschanser är jag övertygad om att de lämnar för en SHL-organisation innan deras tre år i hockeygymnasium är slut.
Rätt talande om något att vårt mest framgångsrika lag i J20 de senaste åren leddes av forwards som nu huserar i typ Danmark, Ettan eller i bästa fall bottenlag i HA. Müller undantaget.
Ingen är väl nöjd över att talanger väljer att flytta till andra orter för hockeygym, men det kommer alltid att hända i någon utsträckning. Personligen så gör situationer som Wallinder eller Strömgren mer ont i mitt fall.