+ 1
Inlägg: 2484721
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ganska uppenbart att vi har helt olika sidor. Tror till 100% att de hade fått speltid i Luleå. Speciellt Öhgren och Östlund. Lekkerimäki har haft en tung säsong.
Om, svaret är nej. Då är det väl uppenbart att alla tre tjänat ordentligt på att vara i allsvenskan, för man har trots rätt mediokert spel ändå fått väldigt mycket utvecklande speltid.
När blev det viktigare att gå tidigt i draften än att utvecklas?