modomille: Däremot är Vigneaults tekningsprocent helt irrelevant. 80%, men förlorar återigen tekning i egen zon klockrent istället för att låsa klubban...
Inlägg: 2486418
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ja, det är märkligt att Vigge alltid går för att vinna, även om det är helt vansinnigt I egen zon.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Känns som att han har förlorat varenda viktig tekning hela säsongen