modomille: hehhee 09.30 i sista med ställning 4-3 och gatukontoret hos Gävle kommun är vidöppet för kvittering!
Inlägg: 2486668
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: En hot take kanske men hade varit bättre för Brynäs om dom förlorade den här matchen. Nu finns det en stor risk att dom åker i sista omgången och då är det inte mycket tid kvar till kvalspelet. Svårt att ställa om i ett sånt läge.