+ 1
Inlägg: 2487490
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Tycker att Eskefeurat passar bättre med deras slogan, "det är aldrig för sent att ge upp".
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Du kan musik! Gradin-pojken verkar vara starkare än två kotlettfrillor.
www.youtube.com/watch?v=3fdZWbIsrFk