Var det någon som såg Tingsryd - Djurgården idag? Är det otur eller var Tingsryd bättre ikv?
Inlägg: 2487552
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Tingsryd vann på jävligt bra inställning och djurgården torskade på sitt mellanmjölkspsyke,
Det var en extremt rättvis seger till tingsryd med mini gradin i spetsen.
Det var en extremt rättvis seger till tingsryd med mini gradin i spetsen.
+ 2