Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: "Det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvette iallafall!! Man drömmer om Paris, men på något jäkla vis, hamnar man i Hudiksvall"

Norrlännigar <3