Inlägg: 2487571
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Vet inte varför jag är så övertygad om att det är exakt samma benbrott som gick upp igen, men MoDo väljer att mörka för att rädda ansiktet på medicinska teamet?!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Att vara med på is den här veckan behöver inte betyda första träningen måndag morgon, bara för att nyansera. Men det är likväl lite oroväckande.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Jag får ingen bra magkänsla angående Dickinson, tror tyvärr inte att han spelar mer denna säsong.
+ 1
ÖA idag om Vela o Dicken
Det fanns en svag förhoppning att de båda skulle vara på is den här veckan men under måndagens ispass stod både Vela och Dickinson i båset och följde träningen.