+ 1
Inlägg: 2487606
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Nej Vela skulle förhoppningsvis kunna gå på is denna vecka, minor hip issues.
Detta är såklart inte bra, jag fattar att man vill vänta med både JD och Vela men….
Om dom skadar sig i slutspelet så är blir det ju ingen skillnad mot för om dom är med men är helt ur form.
Att dom inte är på is redan tycker jag är väldigt oroväckande faktiskt.
Detta är såklart inte bra, jag fattar att man vill vänta med både JD och Vela men….
Om dom skadar sig i slutspelet så är blir det ju ingen skillnad mot för om dom är med men är helt ur form.
Att dom inte är på is redan tycker jag är väldigt oroväckande faktiskt.
+ 1
Skulle inte Vela lira den här veckan? Har för mig att jag läst det någonstans.