+ 1
Inlägg: 2487618
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Exakt så!
Nä jag tycker nog Modo ska chansa nu, håller dom inte så är ju läget oförändrat från hur det är nu, skillnaden är väl att laget då vet att dessa 2 inte kommer till spel mer och de som idag finns i truppen är de som måste göra det och helt kan fokusera.
Nä jag tycker nog Modo ska chansa nu, håller dom inte så är ju läget oförändrat från hur det är nu, skillnaden är väl att laget då vet att dessa 2 inte kommer till spel mer och de som idag finns i truppen är de som måste göra det och helt kan fokusera.
+ 1
Borde åtminstone kunna åka skridskor utan kampsituationer.