+ 4
Inlägg: 2487636
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Jo, vi skulle vilja se lite mer inside info från bortaresor, träningar, hemma-hos-reportage och att 120-miljonersorganisationen utnyttjade varumärket än mer. De sover bort så många möjligheter.
+ 2
Okej att det läggs upp lite "sköna" tweets på twitter och inlägg på Instagram. Men helt seriöst skulle en vanlig hobbysupporter kunna leverera liknande som läget är nu..