Jan-Erik : Nu tänker vi helt olika. Berggren har etablerat sig i Detroits lag. Han är ju ung, precis som Frödén och Wingerli, de har ju inte ens haft en chans att hinna etablera sig ännu?
Inlägg: 2488455
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Ja skulle säga att talangnovån på Berggren är
Högre vid 22 spelade Frösén fortfarande i allsvenskan. Wingerli tror jag inte har talangnivån att producera på NHL nivå.
Ja skulle säga att talangnovån på Berggren är
Högre vid 22 spelade Frösén fortfarande i allsvenskan. Wingerli tror jag inte har talangnivån att producera på NHL nivå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Det jag pratar om i tidigare text är för att citera mig själv " Skellefteå får fram bra spelare men inte några riktiga NHL stjärnor". Ingenstans skriver jag något om framtida talangers möjligheter, det är möjligt att Berggren kan blir en framgångsrik stjärna men det är svårt att bedöma efter första säsongen. Var skulle du själv placera in Skellefteås största NHL stjärna bland alla ex modoiter som spelar/har spelat i NHL i en rangordning? Finns det ens någon som du kan lägga in bland Modos topp 15?
+ 2