+ 4
Inlägg: 2488881
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Donald: ALLA lag utan hockeykultur förtjänar att åka ur SHL. Malmö, LHC, Växjö, Oskarshamn ska bort, bort bort bort!
+ 3
Ser mycket hellre Brynäs i HA (om vi spelar där nästa säsong) än Malmö. Drömscenariot vore såklart om vi gick upp, men om så inte blir fallet så kittlar tanken på att Karlskoga skräller och tar shl platsen och Brynäs åker ur.