Inlägg: 2491334
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: vad är så speciellt med Modigs? Visst en helt ok spelare men sådana finns det ju många av. Förstår inte riktigt hypen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: På vilket sätt skulle det vara fantastiskt? Säger ganska mycket om att du inte hejar på MoDo. När du vill framstå med att det är bra om vi förlorar och tappar första platsen. En supporter hade aldrig ens kunnat tänka sig att skriva något sådant. Vid det här laget vet vi redan hur guds förklarad Modigs är för dig.
+ 11
Folk lär gå bananas på mig när jag skriver mitt hyllningsinlägg.