Inlägg: 2492198
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: nja, vill bestämt minnas att det gnällts på dommarna från hans håll tidigare 😀, skit samma det är nu det börjar ingenting som har gjorts tidigare under säsongen räknas anser jag i alla fall, ska bli ruggigt spännande hoppas jag, dock hade jag verkligen inte velat ha djurgården innan en eventuell final måste jag säga,jaja vi kanske åker i kvarten redan😡😡
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Stråhle ville så gärna ta seriesegern. Blev sur. Jose blev tyst.
+ 7
– Det är första gången jag står här och gnäller, men jag tycker att prestationen av våra domare är på tok för dålig i den här matchen, punkt. Det är inte kvalitet som är bra nog. Ska man plocka den typen av utvisningar man gör måste man göra det åt båda hållen.