Rurik: Fattar ingenting om J20`s förutsättningar! I min resultatapp är det ett streck precis ovanför MoDo, måste vi inte över det för att vara klara?
Inlägg: 2492742
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Kollar Swehockey
stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Overview/14287
Ser inga streck ovanför
stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Overview/14287
Ser inga streck ovanför