J20 möter AIK klockan 12:00 idag. Trodde det var Färjestad man mötte.
Inlägg: 2492796
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lite svårt att ta in ändå att HV spelat klart för säsongen, dom brukar ju alltid……..vara med.
Undra va dom själva hade för målsättning.
Undra va dom själva hade för målsättning.