+ 3
Inlägg: 2493535
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Fast, Albin Carlsson var riktigt bra i Timrå det året. Kanske inte den flashigaste backen och han hade turen att i regel få spela bakom Dahlens kedja, men nog var han en riktigt bra allsvensk back även om hans inte räcker till i SHL.
Säger bara Albin Carlson på den, för de som nu anser att plus minus är en grej. Med det sagt tror jag Ingman löser en roll som 6-7 back i SHL.