+ 2
Inlägg: 2493542
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Vi ska spela PikkaRambo-hockey om vi går upp! Stenhårda icing då vi leder med 8-5 med 5 min kvar!
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: Mattias P på twitter:
- Om en timme eller två har ni även uppdatering kring läget i laget inför slutspelsveckan. Kan bjuda på ett positivt besked.
- Om en timme eller två har ni även uppdatering kring läget i laget inför slutspelsveckan. Kan bjuda på ett positivt besked.
+ 3
Ja men han höll inte i SHL, poängen är att det är svårt att sia om baserat på +-, tror att Ingman/Näsen/Bernhardt klarar SHL spel i rätt omgivning. Problemet blir dock när man skall matcha in dem samtidigt. Kanske klara även Brickley en roll i SHL. Norén kan helt plötsligt explodera så lite luft för honom bör man ha.