JanneG: hade varit trevligt men kan dessvärre inte. Blir det match 5 ska jag upp dock
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2495565
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Man blir glad av att läsa att Jacobsson och Norén antagligen spelar slutspelet med oss, fina ord från Hinken angående Theo också.
+ 1