+ 4
Inlägg: 2495808
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: alltid bra med publicitet men tror inte detta hjälper löven sportsligt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: På tal om sociala medier : Nu kommer jag inte inte ihåg vem här inne som skrev ett långt mail till MoDo / Widebro ang MoDo channel om hur lite det läggs ut därifrån , fick den personen svar från MoDo/ Widebro tro ??🤔
Någon som vet ?
Varit intressant å veta vad å vilket svar ni fick av dom
Någon som vet ?
Varit intressant å veta vad å vilket svar ni fick av dom
+ 2

ÖÖÖÖÖEH!!!