+ 1
Inlägg: 2498496
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Modomas: Nä det har du rätt i, skriver inte så mycket själv heller.
Är bara så otroligt trött på denna "rädsla om löven osv"
Dom är favoriter enligt många, men låt dom vara det så tar vi dom i en final 👌
Är bara så otroligt trött på denna "rädsla om löven osv"
Dom är favoriter enligt många, men låt dom vara det så tar vi dom i en final 👌
+ 7
Vi slår löven i bäst av sju trots att jag har en känsla av att dom har en ännu bättre lagsammanhållning än oss :)