Sigge: Nja, de har inte direkt lyckats komma in i zon efter det. Tror inte att de kan rida på det där, utan vi ser ut att ha det rätt bra under kontroll. Jäkligt synd i alla fall.
Inlägg: 2501022
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Så sjukt less på PP1, fruktansvärt sönderlästa som du säger och noll fart. Woods hittar inte rätt heller.
Är Dick tillbaka snart så han kan kliva in där?
Kan någon be Näsén skjuta någon gång?
Är Dick tillbaka snart så han kan kliva in där?
Kan någon be Näsén skjuta någon gång?