Inlägg: 2501350
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Idag var vi klart bättre än dem, men de var hetare och ville mer”
För mig är själva definitionen av att vara bättre just att vara hetare och vilja mer, speciellt i ett slutspel!
Modo har större individuell skicklighet ja och kan skapa långa anfall på AIK, men igår var det 64 minuter av dålig inställning.
För mig är själva definitionen av att vara bättre just att vara hetare och vilja mer, speciellt i ett slutspel!
Modo har större individuell skicklighet ja och kan skapa långa anfall på AIK, men igår var det 64 minuter av dålig inställning.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Jag idiotförklaras för att jag inte tycker Guden är tillräckligt bra. Medans ditt drev och förakt mot Sveningsson är ok?
Ironin!
Ironin!
+ 1
Vi har ett riktigt bra försvarsspel.
Idag var vi klart bättre än dem, men de var hetare och ville mer. Det är ju faktiskt fyra turmål, men som vi defintivt kunnat agera mycket bättre på. Sveningssons markering vid första är så dålig att man skäms med tanke på att han har ju Sandberg sekunderna innan han får åka helt ren framför mål.