Inlägg: 2501367
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
henkeiskogen: Har inte pratat om ikväll utan generellt! Och tror inte att jag kallat Bernhardt nonchalant, du har nog blandat ihop mig med någon annan.
Jag tycker inte Bernhardt är det stora problemet, han är helt ok, det är kombon som blir fel.
Jag tycker inte Bernhardt är det stora problemet, han är helt ok, det är kombon som blir fel.
Visst, Bernhard har lyckats missa pucken i dåliga lägen ett par gånger senaste tiden. Men han är rejäl i defensiven och helt ärligt så kompenserar Näsén för sina svagheter genom att ligga rätt nästan hela tiden.
Bernhard ÄR INTE nonchalant. Det är bara era egna hjärnor som tycker det.