Confusius: Alla som spelade med Hasa fick horribel +/-. Det är ingen bra måttstock.
Inlägg: 2501380
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: Även Ingman själv var usel! Gå tillbaka och kolla matcherna. Och det fanns väl en anledning till varför han sökt och fått hjälp av psykolog?
Och det där med Hasa får du ta med Tarasov ;)
Och det där med Hasa får du ta med Tarasov ;)