+ 5
Inlägg: 2501699
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Kollar man förstakedjan så är det nog ingen där som bänkar 70kg... Kanske dansken.
Där skulle man fått in några kilon som kan vinna närkamper och skapa yta för dom mindre lirarna. Sära på Vela och Södergran så får dom driva var sin kedja.
Som det ser ut nu så spelas det bara runt längs sargerna tills man förlorar pucken.
Där skulle man fått in några kilon som kan vinna närkamper och skapa yta för dom mindre lirarna. Sära på Vela och Södergran så får dom driva var sin kedja.
Som det ser ut nu så spelas det bara runt längs sargerna tills man förlorar pucken.
Jag tycker att Niederbachs defensiv börjar bli ett reellt problem. Även om jag tycker att han - när han är bra - tillför mer som center, så undrar jag om man inte borde byta plats på honom och Vela. Eller rent av köra Vela i första och EJK i andra, med Niederbach bredvid AP och Södergran.