+ 1
Inlägg: 2501891
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MorganaLefaey: Vad tror du om att ordna en Hockeysnack Innebandyturnering på Nolia bredvid mig. Vi har ju erfarenhet från PIF-natten i Ö-vik. Blir ju mycket större än Brännbollsyran. Sputnik, Axle San, Tarasov, JoseGonzales, Kulltorp, Sven.Savage och andra galningar. Inget knä eller hälsena kommer vara helt, men det skulle vara kul. JanneG kan ta tåget upp igen också.
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MorganaLefaey: Ja men det där är matchavgörande, så får det inte gå till. Domarna får skärpa sig och inte gynna DIF på det sättet.
+ 1
Men nu 3-0 också. De är heta oavsett.