{9682}: Nej, det var nog Gudens sämsta match på länge sist... Iofs fick han inte mycket hjälp heller men men
Inlägg: 2502079
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
gokar: Tvåan är verkligen ett felbeslut från Guden, men ettan och trean är faktiskt otagbara. Man kan diskutera fyran, men den är heller verkligen inte lätt.
Tycker som vanligt drevet mot honom är märkligt.
Tycker som vanligt drevet mot honom är märkligt.
+ 6