+ 2
Inlägg: 2502103
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Man får väl lägga förhoppningarna till att senaste insatsen var en fadäs liknande saik och lakers förluster. När dem fick igång deras spel ikväll blev det fullständiga utskåpningar i båda matcherna. Men då gäller det som sagt att spelarna vill det också
Samtidigt som jag hatar att ledningen mest ser ut som ledsna hundar, så är det fortfarande bara en förlorad match och vi lär vinna klart när vi kommit igång.