Inlägg: 2502362
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Undra om inte det beror mer på vår offensiv än på vår defensiv. Att vi släpper till få skott alltså. Vi har ju mkt puck och spelar runt så dom inte får till så mycket anfall.
Kollar man första matchen så fick gnaget många farliga lägen och hade några i virket och missade öppet mål dessutom.
Jag känner mig inte trygg med spelet i egen zon
Kollar man första matchen så fick gnaget många farliga lägen och hade några i virket och missade öppet mål dessutom.
Jag känner mig inte trygg med spelet i egen zon
+ 1
Jag tycker fortfarande att Sveningssons så kallade markering på första målet var den värsta insatsen.