{5647}: Snark.. tredjeman kan användas många gånger per match osv.. var är egna ansvaret att hålla blicken uppe? Kunna skydda sig själv? Finns inte. Nä lika bra att lägga ner tacklingarna då..
Inlägg: 2505613
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Just att han kommer som tredjeman gör att han inte kan förväntas ta ett eget ansvar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: är du dum eller? Han blir tacklade av någon annan så han har inte kontroll på kroppen. Sjukt farlig och onödig tackling