Färdkost: hoppas på lårkaka då
Inlägg: 2505757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: om man nu ska tänka som den bittra modoit man är så känner man väl rent spontant att han inte skulle stå över pga lårkaka, då går tankarna direkt in på ledband m.m istället… men jag hoppas på det bästa, han är otroligt viktig!