Timeout??
Inlägg: 2506331
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson: Borde tagit timeout för länge sedan. Var djävligt uppenbart. Får hoppas att vi kan komma igång i tredje, för den här perioden är bortkastad och man gör ingenting för att få energi till gruppen.
+ 1