Dundee: Marknaden var ju si så där så fanns väl inga bra centrar. Men håller med om målvakts frågan där hade man kunna namngett någon SHL målvakt.
Inlägg: 2506394
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Olle Eriksson Ek blir vår etta nästa säsong, är känslan när man ser den här matchen. Hur i helvete ska vi ta oss upp.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Sanning med modifikation det där, fanns spelare men man hade väl helt enkelt inte råd eller ville betala något dyrt pris. Kommer säkert sluta med man chansar med Josh och så går det åt skogen och sedan är säsongen över.