Inlägg: 2506396
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Hade verkligen en positiv känsla inför kvällen. Trodde att vi skulle köra över Gnaget!!
Men det här är ju pinsamt!! Vi har enorma problem med ett ytterst mediokert AIK.
Vårt försvarsspel i egen zon är icke existerande, vi är extremt passiva både i 5 mot 5 och i BP. Härnadsväckande helt enkelt.
Vi sätter ingen press överhuvudtaget på puckhållaren, eller på någon motståndare överhuvudtaget! Det måste vara på order från ledarna, det är så extremt passivt i egen zon. Vi viker undan i ALLA närkamper, vi tacklar inte, ingenting
SKULLE vi ta oss förbi AIK, viket inte alls är säkert med tanke på hur det sett ut, hur fan ska det gå i semi- eller final med det här spelet????
Ber om ursäkt verkligen, men ser bara mörker just nu.
Men det här är ju pinsamt!! Vi har enorma problem med ett ytterst mediokert AIK.
Vårt försvarsspel i egen zon är icke existerande, vi är extremt passiva både i 5 mot 5 och i BP. Härnadsväckande helt enkelt.
Vi sätter ingen press överhuvudtaget på puckhållaren, eller på någon motståndare överhuvudtaget! Det måste vara på order från ledarna, det är så extremt passivt i egen zon. Vi viker undan i ALLA närkamper, vi tacklar inte, ingenting
SKULLE vi ta oss förbi AIK, viket inte alls är säkert med tanke på hur det sett ut, hur fan ska det gå i semi- eller final med det här spelet????
Ber om ursäkt verkligen, men ser bara mörker just nu.
+ 8
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Jo, jag tror exakt noll tränare låtit bli att ta timeout tidigare. Det är som Näsén att skjuta.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Hmm detta är utan tvekan en av de slöaste sämsta perioder jag sett Modo spela. Det händer ingenting.. ja det kan ju bara bli bättre iaf
+ 6
Passiviteten hos den här ledarstaben (begravningsentreprenörerna) kommer bli vårt fall i år.