+ 2
Inlägg: 2506674
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Nästa år så värvar vi bara en klasspelare in i truppen. Det hade räckt med Vela/Halloran in denna säsong.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Josh är det enda som kan rädda oss nu. Han måste gå in och spela som han gjorde under hösten. Om det inte sker är vi helt dödsdömda.
+ 1
Hur 20 spelare kan underprestera så alla samtidigt.
Karlin bör slå upp ögonlocken nu och vakna till liv.
Vi blir ju bara sämre o sämre för varje byte som passerar.
Invalidiiserat Modo