Smurfen: Hinken har gjort vad han kan för att bygga ett bra lag. Problemet är bara att vi är byggda för en skön grundserie och inte för slutspel. Det blir som sagt inte bättre när man har en feg tränartrio som inte vågar bänka usla spelare eller göra något för att väcka laget.
+ 7