+ 1
Inlägg: 2507353
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Har svårt att tycka synd om lagen som åker ur. Minns hur framförallt media gotta sig när Modo åkte ur och bara tryckte på att det var föreningens eget fel. Är inte mera synd om Brynäs än en annan klubb som degraderas.
+ 5
Alltså intervjun med Bertilsson var hemsk, tycker man kunde låtit dem va så viktig kan det inte vara med TV samma med Molin.